Obserwatorzy

Witraż


"Nie powiedziałam Wam najważniejszego. Napisałam nową książkę. Powieść. Jako czarodziejka codzienności – nie mogłam pisać o wyszukanych, dalekich krainach. Jest to książka o zwyczajnym życiu. W zwykłe codzienne kadry życia trzech rożnych kobiet – wsadziłam w mrowisko kij. I sama ze zdumieniem pomyślałam, że codzienne życie straszne i piękne jest tak bardzo, że nie potrafię inaczej o nim pisać. Jak tylko dotykać palcem wyjętej ze skorupki bezbronnej  duszy. Małży – mojej wrażliwości postrzegania świata. Bez znieczulenia.
 Ale sami ocenicie.
Moja książka – efekt pracy zespołowej, moich myśli, moich uczuć i Ani (Wydawnictwo "Od deski do deski"), która te porozrzucane szkiełka pozbierała do kupy i z ogromną znajomością rzeczy i estetyki nanizała na sznurek.
Tak powstał „Witraż”
Premiera w Empik 17 sierpnia 2017, a oto co o nim napisano już.

Nie mogę się doczekać, kiedy weźmiesz ją, moja powieść w dłonie. Niech prowadzi Cię na krańce wzruszeń. Zostawiam Cię z nią czytelniku, byś mógł dopisać jej kolejną część. Powierzam Ci moich bohaterów." 
całość posta tutaj 



Komentarze

  1. gratulacje, niech się sprzedaje, niech się czytelnicy zachwycają, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. o Agnieszko ,to dlatego na tyle zniknęłaś !
    Cieszę się ogromnie i te chętnie kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, tak to z tego powodu zaniedbałaM bloga, ale już wracam :) Milo Cie widzieć!

      Usuń
  3. Ciekawość pożera moją duszę! Wiem, że każda kolejna książka pisana przez Ciebie jest dla mnie najpiękniejszą lekturą w której znajdę wrażliwość, czułość i mądrość autorki. Nie mogę się doczekać. Niech się sprzedaje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Agnieszko. Masz dar pisania, więc dziel się z innymi. Tak, nie ma co wydziwiać, tylko ukazywać życie , a niesie ono tematów mnóstwo. Pozdrawiam, Tomasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomaszu, dzięki za miłe slowa, które sa dla mnie dużym wsparciem :)

      Usuń
  5. Gratuluję z całego serca:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. MAsz lekkie piór Agnieszko i dobrze się Ciebie czyta. Szkoda tylko, że tak trudno kupić Twoje ksiązki w Matrasie:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Powodzenia i dużej rzeszy czytelników życzę:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty