Obserwatorzy

Psie wariacje

Moje psy staja sie czasami bohaterami moich postow w sposob niezamierzony i zupelnie przypadkowy. Najczesciej gdy znajda sie w zasiegu obiektywu zamieniaja sie we wdzieczne modele. Stroja miny- czy pies w ogole jest zdolny do strojenia min? Oczywiscie! Popatrzcie tylk na zdjecia, ktore mowia same za siebie. A te pozy i wzrok! Oto kilka dzisiejszych fotek, o tak ad hoc! Dzis wiodaca rola przypadla Tuni, w koncu to kobieta, obiektyw ja kocha :) Milego ogladania :)

Na posterunku



Mam swoja ideologie!


Czasami mam nienaganne maniery. I dobrze patrzy mi z oczu. Mozna powiedziec - psi aniolek!


Najbardziej lubie wypatrywac z mego bocianiego gniazda kiedy pani wraca z pracy :)


Mam swoja dume!


Kto mi tu po oczach blyska! wrrr....


My sie jednak kochamy, choc zazwyczaj sie czubimy!


Nie probuj sie zblizyc! Pierwsze ostrzezenie!


Czujna i skupiona. Mam na oku kazdy twoj ruch, wrrr!


Tunia bojownik


Mniammmm......


Delicieuse, mniammmmmm!!!!! Chwilo trwaj!

Komentarze

  1. He he he,zdjątko śpiącego niemal psiaka jest super! No jasne, ze psy ( i wogole zwierzeta), robią miny;))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są :D ja mam labka ze schronu :) najlepsze miny robi przez sen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Labcio- moja ukochana rasa, jednak z uwagi czeste podroze autem musielismy zdecydowac sie na mniejszego psa, stad Tunia- wilka indywidualistka i egocentryczka, Kajtus pojawil sie u nas pewnej mroznej zimy glodny i maltretowany z poprzetracanymi lapkami, jest juz kilka lat- kochany! posluszny i wierny odplaca nam wielkim przywiazaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam beagla :) ale chłopca !:))
    zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, swietnie, moze kiedy uda sie skojarzyc parke! marze by Tunia miala dzieci, ale to juz zdziwaczala stara panna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej