Obserwatorzy

14.10.11poszukiwanie kobaltowej

Jak zwykle, z opóźnionym refleksem,poczułam dzisiaj nagłą potrzebę stania sie posiadaczką slicznej kobaltowej sukienki jaką całkiem niedawno zakupiłam swojej siostrze. Udałam się do pewnej sieciówki ( zapomniałam nazwę, są to 3 litery ): ), której to nie doceniałam do niedawna. Dotychczas mieli takie sobie ciuchy, ale musiało się coś zmienić, może projektant, w każdym razie zmiana zaowocowała kolekcjami niedrogich, solidnie uszytych sukienek. W każdym razie upragnionej nie znalazłam, inna podobna okazała się za duża, a już mam w głowie pomysł na stylizację! Cóż, wypada cierpliwie czekać, aż się coś ciekawego pojawi! Mądry Polak po szkodzie. 


skoro nic nie upolowałam, wrzucam tylko dzisiejszy zwyklak, wszystko stare, ale po raz pierwszy pokusiłam się dodać do ulubionej mojej spódnicy biały T-Shirt, no i wyszło całkiem, całkiem tak na luzie na zakupy- w sam raz :)

Komentarze

  1. Rajty mają bardzo ciekawy kolor:) Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno ci się spodoba;) http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne butki! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania swietne botki! www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej